مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-19بين الملل

شکست مجدد «نتانیاهو» در انتخابات درون پارلمانی اسراییل


نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در رأی گیری مهمی که برای راهیابی به «کمیته ترتیبات» پارلمان اسراییل برگزار شد، از کسب آرای لازم بازماند.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در رأی گیری مهمی که برای راهیابی به کمیته ترتیبات پارلمان اسراییل برگزار شد، از کسب آرای لازم بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو بار دیگر در انتخابات یک کمیته مهم پارلمان اسراییل شکست خورد.

در این انتخابات قرار بود در مورد اینکه چه کسی به کمیته ترتیبات (Arrangements Committee) پارلمان اسراییل (کِنِست) بپیوندد، تصمیم گیری شود.

گفتنی است، کمیته ترتیبات کنست مسئول نظارت بر دستور کار این مجلس قانونگذاری در صورت عدم تشکیل کابینه جدید است.

این شکست برای نتانیاهو که در تقلای تشکیل کابینه ای جدید پس از برگزاری چندین دور انتخابات پارلمانی بی نتیجه است، گویای آن است که وی برای کسب اکثریت در این پارلمان 120 کرسی راه درازی در پیش دارد.

گفتنی است، رووِن ریولین رییس جمهور رژیم صهیونیستی روز ششم آوریل از نتانیاهو خواست تا ظرف 28 روز کابینه خود را تشکیل دهد.

در صورت عدم موفقیت نتانیاهو در تشکیل این کابینه طی مهلت تعیین شده، وی می تواند از ریولین بخواهد که مهلت موردنظر را به مدت دو هفته دیگر تمدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مجدد «نتانیاهو» در انتخابات درون پارلمانی اسراییل

شکست مجدد «نتانیاهو» در انتخابات درون پارلمانی اسراییل