مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:002021-04-19اجتماعي

ورود «کیوآر کُدها» به کتب درسی 1400/ تغییرات نسبتاً اساسی 3 کتاب درسی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از ورود «کیوآر کُدها» به کتب درسی 1400، گفت: ممکن است که یک سری مطالب در کتاب های غیردرسی به طور مکرر چاپ شود و هیچ عکس العمل و فضایی در جامعه ایجاد نشود اما یک کلمه در کتاب درسی می تواند شرایط و فضای خاصی را در جامعه به وجود آورد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: تا قبل از اینکه بچه ها به مدرسه بروند، احتمالا در بین هدیه هایی که به آنها می دهند، کتاب هم قرار دارد؛ کتاب های داستانی که بیشتر از متن آنها، تصاویرشان برای بچه ها جذاب است.

اما ورود به مدرسه و دریافت کتاب درسی، متفاوت ترین اتفاق است؛ کتاب هایی که تصاویر و متونش، دریچه ای به دنیای جدیدی به نام علم و آگاهی است.

کتاب های درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به خصوص که به صورت متمرکز تولید شده و بین دانش آموزان تمام کشور توزیع می شود؛ همین اهمیت و جایگاه کتاب درسی باعث شده است که همواره درخواست های زیاد برای ورود مفاهیم مختلف به کتب درسی وجود داشته باشد و از سوی دیگر نقدهای متعددی هم به کتاب های درسی هم مطرح شود.

در سال تحصیلی جاری نیز نقدهای متعددی به کتب درسی وارد شد؛ نقدهایی که رییس سازمان و وزیر آموزش و پرورش را هم به واکنش واداشت و مقرر شد تغییرات دو سال اخیر کتاب های درسی بازنگری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود «کیوآر کُدها» به کتب درسی 1400/ تغییرات نسبتاً اساسی 3 کتاب درسی

ورود «کیوآر کُدها» به کتب درسی 1400/ تغییرات نسبتاً اساسی 3 کتاب درسی