مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 19:302021-04-19پزشكي

طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسهٔ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که روز دوشنبه در محل محوطهٔ استانداری قزوین برگزار شد، - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور کاهش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، طرح جدیدی بنام درمان در منزل در کل کشور اجرا و همه امکانات درمانی و دارو های مورد نیاز در منزل در اختیار بیماران قرار داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسهٔ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که روز دوشنبه در محل محوطهٔ استانداری قزوین برگزار شد، گفت: به منظور کاهش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، طرح جدیدی بنام درمان در منزل در کل کشور اجرایی می شود.

وی افزود: در این طرح، همه امکانات درمانی و داروهای مورد نیاز در منزل در اختیار بیماران قرار داده می شود و داروهای بیماران تحت پوشش بیمه نیز خواهند بود.

حریرچی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علاوه بر این طرح، فرانشیز(خودپرداخت) سایر اقدامات درمانی مقابله با کرونا نیز از 30 درصد به 10 درصد کاهش یافته است تا فشار مالی کم تر به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می شود

طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می شود