مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-19ورزشي

حمایت سایت انگلیسی از اعتراض ایران به میزبانی بحرین


سایت Insidethegames انگلیس که به صورت تخصصی به پوشش خبرهای ورزشی و المپیکی می پردازد، در گزارشی به بررسی تصمیم جنجال آفرین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بحرین به عنوان میزبان بازی های باقیمانده از گروه C دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 پرداخته است.

این گزارش را که به قلم مایکل هیوستون کارشناس حوزه خاورمیانه سایت Insidethegames نوشته شده را در ادامه می خوانید: تیم ملی فوتبال مردان ایران در جام جهانی 2018 به افق های جدیدی رسید زمانی که با اختلافی ناچیز شانس صعود به مرحله حذفی رقابت ها را از دست داد.

نه چندان هیجان زده از قرار گرفتن در گروهی با حضور ابرقدرت های فوتبال اروپا مانند اسپانیا و پرتغال و نیز تیم ملی مراکش، ایران دومین پیروزی اش در تاریخ جام جهانی و اولین برد خود از جام جهانی 1998 فرانسه را کسب کرد.

یک پیروزی برابر مراکش و پس از آن یک باخت خفیف برابر اسپانیا با یک تساوی برابر پرتغال همراه شد تا ایران تنها به خاطر یک امتیاز کمتر شانس صعود به مرحله حذفی را از دست بدهد هرچند عملکرد دفاعی مستحکم این تیم در یاد و خاطره ها ماند.

اما اکنون بازگشت ستاره های پارس برای سومین حضور متوالی در جام جهانی به خطر افتاده است چون که این تیم شروعی نه چندان قدرتمندانه در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سایت انگلیسی از اعتراض ایران به میزبانی بحرین

حمایت سایت انگلیسی از اعتراض ایران به میزبانی بحرین