مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-19دانش

کارخانه نوآوری در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهور جمهور گفت: به زودی و ظرف3 ماه آینده کارخانه نوآوری سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، داشته و کار آزادسازی 20 هکتار فضای این پارک نیز در حال انجام است تا از این لحاظ با مشکل مواجه نباشند.

وی افزود: یک مجموعه 60هکتاری دیگر نیز در بیرون شهر زاهدان برای پارک علم و فناوری استان در نظر گرفته شده که کار واگذاری آن در حال انجام است و در آینده ای نزدیک شاهد اثرات این پارک خواهیم بود.

به گفته ستاری؛ این کارها نه تنها در مرکز استان بلکه در شهرهای زابل، چابهار، ایرانشهر و سراوان نیز در حال اجرا است و هر چه این پارک ها گسترش یافته و بتوانند از سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره ببرند طبیعتا تاثیرات مثبت آن در زندگی همه مردم قابل مشاهده خواهد بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به توان بالای علمی و خلاق جوانان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: در حال حاضر 2 خانه خلاق در زاهدان وجود دارد که این خانه ها در شهرستان های دیگر استان نیز دایر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نهایتا ظرف 3 ماه آینده کارخانه نوآوری استان افتتاح می شود و معتقدم که پارک های علم و فناوری زایشگاه شرکت های دانش بنیان است و هم اکنون نیز قریب به 6هزار شرکت فعال در سطح کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

کارخانه نوآوری در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود