مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-19اقتصادي

تمامی شرکت های معدنی ملزم به تشکیل کمیته معدن هستند


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با اشاره به برگزاری اولین رویداد هوشمندسازی معدن توسط شتاب دهنده صدر فردا، گفت: تمامی شرکت های معدنی ملزم به تشکیل کمیته معدن تا اوایل اردیبهشت 1400 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، ی ایران، معدنی املاح ایران، پارس تامین، فرآورده های نسوز ایران، طلای کردستان، پودر بندر امام و زغال سنگ پروده طبس را بازدید و گزارشات خود را جهت تجزیه و تحلیل در اختیار کمیته معدن ستاد قرار می دهند تا تصمیات لازم در خصوص این شرکت ها در هلدینگ گرفته شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در ادامه به استفاده از تکنولوژی در شرکت های معدنی و صنایع معدنی اشاره کرد و بیان داشت: بخش معدن از لحاظ کاربرد فناوری با بخش های پیشران فاصله زیادی دارد و با توجه به حضور و راه اندازی شرکت های دانش بنیان در این بخش شاهد تحولات کلیدی باشیم.

وی ادامه داد: تاصیکو در راستای حرکت و بهره مندی از فناوری، شرکت شتابدهنده صدرفردا را در مرداد ماه سال 1399 افتتاح کرد و در سال جاری تلاش داریم اولین رویداد هوشمند معدنی را با مشارکت تمامی شرکت های معدنی و صنایع معدنی هلدینگ برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی شرکت های معدنی ملزم به تشکیل کمیته معدن هستند

تمامی شرکت های معدنی ملزم به تشکیل کمیته معدن هستند