مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-19اجتماعي

حفاظت، مرمت و ساماندهی 193 قلم، شی تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از حفاظت، مرمت و ساماندهی 193 قلم، شی تاریخی و فرهنگی استان در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه موزه ها ابزاری مهم برای تبادل و غنی سازی فرهنگ ها میان جوامع است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ارزش محتوایی آثار موجود در موزه های تحت پوشش اداره کل و ایجاد بستر مناسب برای بازدیدهای کیفی، اقداماتی نوین در تمامی موزه های آذربایجان شرقی طی سال گذشته انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه به اجرای سیستم های الکترونیکی و حفاظتی در موزه های استان اشاره کرد و گفت: تمام موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در سطح استان به سیستم های الکترونیکی و حفاظتی مجهز شدند.

وی افزود: از جمله موزه های مجهز شده به بلیت الکترونیکی می توان به موزه های آذربایجان، مشروطه، قاجار، سنجش، عصر آهن، کبود، قرآن و کتابت در کلان شهر تبریز و موزه ایلخانی مراغه، باغ مزار شیخ شهاب الدین اهری، موزه عشایر سراب، کلیسای سنت استپانوس، موزه صفوی بناب اشاره کرد.

حمزه زاده به سامان دهی 193 شی ء تاریخی در سال 99 تحت نظارت کارشناسان متخصص این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته حفاظت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت، مرمت و ساماندهی 193 قلم، شی تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی

حفاظت، مرمت و ساماندهی 193 قلم، شی تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی