مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-19سياسي

مبنای حرکت شهید حجازی توجه به مردم بود


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهید حجازی مردم دار و مردم دوست بود، به طوری که مبنای حرکت ایشان توجه به مردم بود و در خدمت خالصانه به اقشار مختلف کوتاهی نمی کردند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهید حجازی مردم دار و مردم دوست بود، به طوری که مبنای حرکت ایشان توجه به مردم بود و در خدمت خالصانه به اقشار مختلف کوتاهی نمی کردند.

سردار مجتبی فدا در گفت و گو با ایسنا درباره خدمات و ابعاد شخصیتی سردار شهید سید محمد حجازی، اظهار کرد: سردار حجازی قبل از انقلاب اسلامی از پیشگامان مبارزه با رژیم ستم شاهی بودند و در اصفهان با محوریت مرحوم پرورش در آگاه سازی نسل جوان و پیشبرد مبارزات انقلابی نقش مهمی ایفا کردند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل سپاه پاسداران نیز جزء نخستین کسانی بودند که به همراه سردار صفوی، اساس و ساختار سپاه پاسداران در اصفهان را پی ریزی کردند.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی در مسئولیت های مختلفی حضور داشتند و در جبهه های حق علیه باطل با دشمن بعثی جنگیدند که موجب جانبازی ایشان شد و پس از جنگ با حضور در سازمان بسیج مستضعفین خدمات درخشانی ارائه دادند، به طوری که در زمان ایشان بود که نیروی مردمی بسیج بیش از هر زمانی درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای حرکت شهید حجازی توجه به مردم بود

مبنای حرکت شهید حجازی توجه به مردم بود