مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-19اقتصادي

وجود 4308مشترک FTTH در کردستان


در حال حاضر تعداد چهار هزار و 308 مشترک FTTH ، 856 مشترک سرویس VDSL و 125هزار و 21 مشترک ADSL در استان وجود دارد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر تعداد چهار هزار و 308 مشترک FTTH ، 856 مشترک سرویس VDSL و 125هزار و 21 مشترک ADSL در استان وجود دارد.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ارزیابی شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL که توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران صورت گرفت، منطقه کردستان حائز رتبه پرافتخار اول کشوری شد.

وی با اعلام اینکه در این شاخص میزان دایرهای سه سرویس FTTH,VDSL و ADSL در سطح استان نسبت به تحقق برنامه تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت؛ عنوان کرد: با تلاش و همت کارکنان موفق به اخذ بیشترین امتیاز در بین دیگر مناطق مخابراتی شدیم.

حکمت به وجود زیرساخت ها و شرایط لازم در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده مبتنی بر سرویس های فوق به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه می گردد که دستاورد این مهم کسب رتبه اول کشوری برای منطقه است.

وی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در شرایط کرونایی و نیاز روزافزون مشتریان و افزایش تعداد متقاضیان جدید به سرویس های اینترنت مخابراتی خاطر نشان ساخت: با وجود کمبود و محدودیت های منابع و تجهیزات توانستیم نیاز حداکثری مشتریان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4308مشترک FTTH در کردستان

وجود 4308مشترک FTTH در کردستان