مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-19ورزشي

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که سه گروه از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در کشور عربستان برگزار می شود انتظار می رفت تیم های عربستانی حاضر در این بازی ها از مسونیت بیشتری جهت ابتلا به بیماری کرونا برخوردار باشند و البته رعایت پروتکل های .

- پس از کنار گذاشتن الهلال عربستان از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 گویا این بار باید در انتظار کناره گیری یک تیم دیگر از این کشور باشیم، این بار تیم النصر عربستان نزدیک به اخراج از این بازی ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که سه گروه از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در کشور عربستان برگزار می شود انتظار می رفت تیم های عربستانی حاضر در این بازی ها از مسونیت بیشتری جهت ابتلا به بیماری کرونا برخوردار باشند و البته رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل تری در دستور کار خود قرار دهند اما باز هم از رسانه رسمی این باشگاه خبر رسید که تیم النصر عربستان حالا در آخرین آزمایشی که به انجام رسانده است 9 عضو کرونایی را در کاروان خود به همراه دارند.

این در حالیست که پیش از این خبری مبنی بر ابتلای سه بازیکن این تیم به کرونا منتشر شده بود اما حالا این باشگاه اقدام به معرفی بیشتری از مبتلایان به کرونا در کاروان خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت