مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-19اقتصادي

تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها محور توسعه بخش کشاورزی کردستان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد که با عنایت به شعار سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایها، سه محور اساسی برای تحقق فرموده مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی استان کردستان ترسیم شده است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد که با عنایت به شعار سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایها، سه محور اساسی برای تحقق فرموده مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی استان کردستان ترسیم شده است.

محمد فرید سپری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری تاکنون بارش 32 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده اظهار کرد که همین میزان بارندگی نسبت به میانگین بلند مدت 21 درصد کاهش داشته است.

وی افزود که درجه حرارت هم به طور متوسط حدود یک درجه سانتیگراد بیشتر شده که از دوم تا سیزدهم فروردین ماه درجه حرارت های منفی را هم در سطح استان شاهد بوده ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که برای حفظ میزان تولید محصول غلات بالاخص گندم و جو دیم، اقداماتی از جمله محلول پاشی و تغذیه گیاهی و مبارزه با علف های هرز و آفات انجام شده که برای پایداری تولید، بسیار مهم و ضروری است.

وی عنوان کرد که توسعه کشت های گلخانه ای به صورت متراکم یکی از بهترین روش های افزایش تولید در این بخش است که برنامه احداث 190 هکتار گلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها محور توسعه بخش کشاورزی کردستان است

تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها محور توسعه بخش کشاورزی کردستان است