مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-19سياسي

پیش بینی راه های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات سمنان


دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: پیش بینی راه های ارتباط مردمی با این هیأت در حال انجام است و هم استانی ها می توانند در قالب پیامک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الله ولی پوری اصلانی عصر امروز در نشست مشترک اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان و شهرستان ها در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: اطلاعات اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در سامانه جامع انتخابات ثبت و احکام اعضای این هیأت در بخش شهرستانی و استانی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری سه دوره آموزشی هیأت بازرسی انتخابات به صورت ویدئوکنفرانسی در هفته های گذشته انجام شد، ادامه داد: تنظیم مکاتبات دقیق از فرآیند هیأت بازرسی انتخابات در هیأت های بازرسی شهرستانی انجام شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان بیان کرد: تاکنون دو جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان برگزار شد که این جلسات 14 مصوبه داشته و تاکنون بیش از 90 درصد این مصوبات عملیاتی شد.

ولی پوری اصلانی افزود: در اجرای قوانین و مستندسازی عملکرد هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان اهتمام ویژه ای از سوی اعضای این هیأت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: پیش بینی راه های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در حال انجام است و در قالب های مختلف مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی راه های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات سمنان

پیش بینی راه های ارتباط مردمی با هیأت بازرسی انتخابات سمنان