مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-19سياسي

صلاحیت 90 درصد داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر خوزستان احراز شد


رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در مرحله اول حدود 90 درصد از داوطلبان در این استان توسط هیئت های اجرایی تأیید صلاحیت شده اند که روند خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نجاتی ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان اظهار کرد: مدیرعامل مخابرات استان برای موضوع زیرساخت ارتباطی و مدیرعامل شرکت برق برای بررسی مسائل و مشکلات در زمینه روشنایی و تأمین برق شعب به جلسه دعوت شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری افزود: مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل اوقاف در خصوص واگذاری مدارس و مساجد برای اخذ رأی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مربوطه در این جلسه حضور داشتند و فرمانداران شهرستان ها نیز از طریق ویدئوکنفرانس در این نشست حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه این نشست با هدف رفع نواقص و مشکلات احتمالی بر اساس تجربیات سال های گذشته برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی همه تمهیدات در زمینه سیستم های سرمایشی، مسائل بهداشتی و مسائل زیرساختی اندیشیده شد و موضوعات در حال پیگیری است که روند برگزاری انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد: قرار شد که فرمانداران نواقص و مشکلات را با جزییات اعلام کنند و فقط در چند شهرستان مشکل آنتن دهی شبکه و برق وجود دارد که قرار شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 90 درصد داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر خوزستان احراز شد

صلاحیت 90 درصد داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر خوزستان احراز شد