مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-19حوادث

کشف 10 کیلو گرم هرویین در کردستان/ کشف 14 دستگاه استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین طی یک عملیات هدفمند پلیسی توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران، سواری سمند حامل مواد در محور کامیاران به کرمانشاه متوقف و در بازرسی از آن 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضایی، مبارزه قاطع با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت ماموریت های موران پلیس شهرستان مریوان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند افزود: ماموران پلیس شهرستان مریوان با هماهنگی دستگاه قضا طی چندین عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 کیلو گرم هرویین در کردستان/ کشف 14 دستگاه استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال

کشف 10 کیلو گرم هرویین در کردستان/ کشف 14 دستگاه استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال