مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-19پزشكي

ادامه تاخت و تاز کرونا در پایتخت + نمودار


شدن تمام دنیا خطر تهدید سلامتی و جهش ویروسی برطرف خواهد شد.

  طبق آمار منتشر شده امروز 30 فروردین 1400 مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون 24 هزار و 346 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده که 3 هزار و 901 نفر بستری شدند.

کرونا در موج چهارم طی 24 ساعت گذشته جان 398 نفر را گرفته و جانباختگان کرونایی تاکنون به 67 هزار و 130 نفر رسیده اند و یک میلیون و 797 هزار و 319 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ها مرخص شده اند و 4 هزار و 843 نفر از بیماران مبتلا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

اما به رغم اعمال محدودیت در نقاط مختلف شهر، پایتخت همچنان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و رفت و آمدهای اجتماعی ادامه داشته و کووید 19 همچنان در چرخه زندگی مردم وجود دارد.

  موج جدید کرونا که از روزهای آغاز سال شروع شده با شدت بیشتری در مقایسه با موج های قبل پیش روی می کند و طبق نظر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ورودی بیمارستان ها و بیماران سرپایی بسیار بالا رفته و هنوز به قله این موج نرسیده ایم و شاید تا خرداد درگیر این موج باشیم.

  میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بسیاری از شهرهای قرمز و نارنجی مطلوب نیست و لازم است این میزان به بیش از 90 درصد افزایش یابد تا بتوان محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تاخت و تاز کرونا در پایتخت + نمودار

ادامه تاخت و تاز کرونا در پایتخت + نمودار