مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-19پزشكي

پایگاه رصد بیماران کرونایی در خلخال راه اندازی شد


جانشین فرمانده سپاه خلخال از راه اندازی پایگاه رصد بیماران کرونایی که در قرنطیه خانگی هستند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد نوروزی بعدازظهر امروز در بازدید از مرکز بهداشتی شهید فیاض بخش و مرکز جامع سلامت دو شهری خلخال با بیان اینکه این مراکز بهداشت مملو از مراجعه کنندگان با علائم مشکوک به کرونا هستند، اظهار کرد: مراکز 16 ساعته نیز با پزشکان مجرب در خدمت بیماران کرونایی بوده و همچنین پایگاه رصد قرنطیه بیماران کرونایی شهرستان خلخال نیز راه اندازی گردید.

وی افزود: مراکز رصد در خلخال با مصوبه قرارگاه زیستی شهرستان خلخال و جهت پیگیری بیماران کرونایی قرنطینه شده در منزل ایجاد شدند.

جانشین فرمانده سپاه خلخال بیان داشت: اولین مرکز با نام شهید مدافع حرم شهید علی سیفی در مرکز شهید فیاض بخش با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر و بسیجیان حوزه شهری امام خمینی(ره) راه اندازی و روزانه بیش از یکصد بیمار کرونا مثبت رصد می شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم های سلامت محور بسیج در مناطق مختلف شهر اقدام به توزیع ماسک واقلام بهداشتی نموده، گفت: اطلاع رسانی های لازم از طریق پایگاه های سلامت محور بسیج مساجد در اختیار هموطنان در شهر خلخال قرار گرفته و انتظار داریم مردم پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه رصد بیماران کرونایی در خلخال راه اندازی شد

پایگاه رصد بیماران کرونایی در خلخال راه اندازی شد