مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-19اجتماعي

روند افزایشی تردد وسایل نقلیه در راه های استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه طی روز گذشته تعداد 2 میلیون و 441 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شده اند از روند افزایشی ترددها خبر داد.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک روان و عادی در همه محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم و هیچ گره ترافیکی و مسدود بودن راه ها مشاهده نمی شود.

مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه 29 فروردین آزادراه تهران - کرج با 190 هزار و 711 تردد بیشترین و محور فیروزکوه - سمنان با یک هزار و 852 تردد کم ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته 218 هزار و 819 وسیله نقلیه و جمع خروجی استان 218 هزار و 973 وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد 2 میلیون و 441 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شده است که این آمار در مقایسه با روزهای گذشته روند افزایشی ترددها را نشان می دهد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی تردد وسایل نقلیه در راه های استان تهران

روند افزایشی تردد وسایل نقلیه در راه های استان تهران