مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-19اجتماعي

مهار زبانه های آتش در ارتفاعات جنگلی کیلاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیر و کارزین، مجاهد مهدی علیشاهی با اعلام این خبر گفت: این حریق عصر روز یکشنبه در ارتفاعات هورز واقع در منطقه (کیلاق) فراشبند رخ داد که به علت هم مرز بودن با شهرستان قیروکارزین واحتمال سرایت آن به مناطق جنگلی این شهرستان بلافاصله نیروهای امدادی اطفاء حریق به منطقه اعزام و وارد عملیات شدند.

وی با اشاره به صعب العبور بودن منطقه و شرایط سخت ارتفاعات و نیز وزش باد شدید گفت: پس از پیگیری صورت گرفته یک فروند بالگرد جهت انتقال نیرو و تجهیزات به ارتفاعات اعزام و کار عملیات مهار حریق آغاز شد.

علیشاهی با اشاره به حضور میدانی معاون فرماندار و بخشدار مرکزی در این عملیات افزود: با کمک و حضور به موقع نیروی منابع طبیعی قیروکارزین و فراشبند، بسیجیان روستای هورز و هنگام، نیروهای هلال احمر، بسیج شهرستان، اورژانس، همیاران و نیروهای مردمی و هنگ امداد طبیعت در نهایت حریق بطور کامل مهار و از پیشرفت و سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری گردید.

 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قیروکارزین افزود: متاسفانه دراین عملیات سه نفر دچار صدمه، شکستگی و ضرب دیدگی از ناحیه پا و مچ دست شدند که بلافاصله با همکاری نیروهای هلال احمر و اورژانس جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار زبانه های آتش در ارتفاعات جنگلی کیلاق

مهار زبانه های آتش در ارتفاعات جنگلی کیلاق