مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-19اقتصادي

جهانگیری: دولت در کمال مظلومیت به ناکارآمدی متهم می شود


دولت بدون توجه به اتهامات وظیفه خود را که خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند است ادامه می دهد و در عین حال ضروری است که برای افزایش امید و نمایش تلاش های بی وقفه انجام شده روشنگری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه ستاد فرماندهی واریز شد حدود 5 میلیارد دلار ارز بود این در شرایطی است که در سالهای نه چندان دور درآمد 100 میلیارد دلاری نصیب کشور شده و به دنبال آن واردات و اقتصاد اداره می شد.

جهانگیری با بیان اینکه در این مقطع دشوار با وجود همه تحریم ها کارخانه ای در کشور به دلیل نیاز به مواد اولیه خارجی تعطیل نشد، اظهار داشت: بعنوان کسی که با صنعت کشور آشنا هستم در آغاز تحریم ها نگران بودم که ممکن است برخی از کارخانه های کشور به دلیل نیاز به مواد اولیه ای که انحصار آن صرفاً در اختیار آمریکا یا تعداد محدودی کشور است از جریان تولید خارج شوند.

کارخانه هایی که خود تامین کننده مواد اولیه ده ها رشته صنعتی دیگر بودند و این نگرانی وجود داشت که اقتصاد کشور با مشکلات عدیده ای روبرو شود اما به فضل الهی و تدبیر صحیح نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه ما شاهد افزایش تولید و صادرات هستیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه ایران در مقطعی برای رفع نیازهای خود سالانه 6 تا 7 میلیون تن واردات فولاد داشت، گفت: امروز و با وجود تحریم ها علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: دولت در کمال مظلومیت به ناکارآمدی متهم می شود

جهانگیری: دولت در کمال مظلومیت به ناکارآمدی متهم می شود