مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-19فناوري

ظرفیت های کشور در صنعت ICT به بازار آفریقا معرفی می شود


با ایجاد پایگاه دائمی ایران در کنیا برای تسهیل صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و خلاق ایرانی در حوزه ICT ، امکان معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های ایرانی به بازار آفریقا فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، به دنبال افتتاح پایگاه صادراتی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در نایروبی پایتخت کنیا در بهمن ماه 99، اولین جلسه مجازی شرکت های کنیایی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت های ایرانی، با حضور جعفر برمکی (سفیر ایران در کنیا) برگزار شد.

در این جلسه ابتدا در رابطه با فعالیت و خدمات اتحادیه و شرکت های عضو آن توضیحاتی توسط محمدحسین خلج، دبیر کمیسیون صادرات اتحادیه ارائه شد و پس از آن شرکت های ایرانی حاضر در جلسه به بیان خدمات و فعالیت مجموعه های خود پرداختند و شرکت های کنیایی نیز شرح کوتاهی از فعالیت های خود ارائه داده و در عین حال پرسش و پاسخی نیز در این جلسه صورت گرفت.

یکی از سوالات شرکت های کنیایی در رابطه با حمایت های دولت ایران از صنعت ICT و پروژه های مرتبط با آن در بازارهای بین المللی بود که در این زمینه به حمایت مجموعه های مرتبط و مختلف از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کشور در صنعت ICT به بازار آفریقا معرفی می شود

ظرفیت های کشور در صنعت ICT به بازار آفریقا معرفی می شود