مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-19دانش

رتبه اول تعداد قراردادهای مرتبط با جامعه و صنعت


بر اساس آخرین گزارش ارزیابی و رتبه بندی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مراکز زیر مجموعه این وزارتخانه که اواخر سال 1399 منتشر شد، - موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی رتبه اول در شاخص تعداد قراردادهای در حال اجرای مرتبط با جامعه و صنعت نسبت به تعداد کل دانشجویان پذیرش شده را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قدیر رجب زاده، رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در این خصوص گفت: بر اساس این ارزیابی در شاخص های مبلغ قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت جاری به دانشجویان پذیرش شده و مبلغ جذب شده قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت به تعداد کل دانشجویان پذیرش شده این موسسه پژوهشی در بین دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی به ترتیب در رتبه های هشتم و ششم قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین این موسسه در شاخص نسبت تعداد قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرا به تعداد کل پایان نامه های تحصیلات تکمیلی رتبه دوم را کسب کرده است.

وی بیان کرد: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از سال 1390 بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس ارائه مستندات طرح های کاربردی و صنعتی، اقدام به پذیرش دانشجویان دکترا در رشته صنایع غذایی کرده است و در حال حاضر 41 دانشجوی دکتری پژوهش محور در این موسسه در حال تحصیل بوده و تاکنون 32 نفر نیز در چهار گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول تعداد قراردادهای مرتبط با جامعه و صنعت

رتبه اول تعداد قراردادهای مرتبط با جامعه و صنعت