مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-19سياسي

وضعیت همه مددجویان فاقد مسکن ایلامی امسال تعیین تکلیف می شود


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه وضعیت همه مددجویان ایلامی امسال تعیین تکلیف می شود، گفت: همه مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط که دارای زمین باشند صاحب مسکن می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر دوشنبه در نشست شورای مدیران این نهاد که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی با حضور مدیران شهرستان ها برگزار شد، بیان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط که دارای زمین باشند صاحب مسکن می شوند.

وی افزود: در این زمینه تفاهم نامه هایی با استانداری و نیز دیگر دستگاه ها به امضاء رسیده و برای خانواده هایی هم که فاقد زمین هستند نیز در حال رایزنی هستیم که بتوانیم آنها را نیز صاحب مسکن کنیم و لذا در مورد مددجویان فاقد زمین انتظار داریم دستگاه های متولی همکاری و تمهیدات لازم را برای تامین زمین به عمل آورند.

موسی نژاد تصریح کرد: با توجه به هم افزایی و مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان خانواده های فاقد مسکن و دارای زمین از کمک های بلاعوض ویژه ای برخوردار می شوند، لذا تا پایان امسال صاحب مسکن خواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکل عمده برای مسکن دار شدن خانواده های مددجو در این استان نداشتن زمین است، تصریح کرد: علاوه بر شهرستان های ملکشاهی و هلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت همه مددجویان فاقد مسکن ایلامی امسال تعیین تکلیف می شود

وضعیت همه مددجویان فاقد مسکن ایلامی امسال تعیین تکلیف می شود