مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-19فناوري

جزییات ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تشریح شد


نشست خبری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسعی کنند بر این موضوع که در این دوران چه خدماتی را به کاربران ارائه کردند و نیز خدمات نوآورانه ای که در این دوران در کتابخانه هایشان داشتند ، تمرکز کنند.

در کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات 18 پنل تخصصی شکل گرفته است که همه آنها پیش پنل های تخصصی ، کارگاه ها ، سخنرانی و برنامه های زنده بسیاری را برگزار نموده اند.

تا به امروز 24 پیش پنل در قالب گفت و گوی علمی ،سخنرانی، 2 کارگاه توسط کمیته اخلاق پژوهش و 5 برنامه زنده اینستا گرامی توسط پنل کتابخانه های آموزشگاهی (که به ارائه تجربه کتابداران کتابخانه های آموزشگاهی پرداخته)، در صفحه اینستاگرام انجمن روزهای یکشنبه ساعت 19 الی 20 ، برگزار شده است.

مسلما برای برگزاری یک کنگره ی عظیمی چون کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات، گروه عظیمی از متخصصان، اساتید، اعضای کمیته اجرایی، سایت، روابط عمومی و.

فعالیت می کنند ، از زحمات دکتر فریبز خسروی رییس کمیته راهبری ، اعضای کمیته راهبری؛ دکتر خراسانچی دبیر اجرایی کنگره، دکتر محمد زره ساز دبیر جوایز کنگره، دبیران پنل های تخصصی، مدیر سامانه و سایت کنگره جناب آقای مهندس اکبری و اعضای تیم اجرایی تشکر و سپاس ویژه دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تشریح شد

جزییات ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تشریح شد