مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-19اقتصادي

بهره برداری از فاز اول و دوم جاده پاتاوه - دهدشت تاپایان دولت


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز اول و دوم جاده پاتاوه به دهدشت باید تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث حاجی زاده ظهر دوشنبه در نشست شورای فنی استان افزود: محور رشد و توسعه استان در سال جاری جاده های مواصلاتی و روستایی بوده و یکی از مهمترین جاده های در حال احداث جاده پاتاوه – دهدشت است که تا پایان دولت باید فاز اول و دوم جاده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تسریع در انجام پروژه ها ضروری است، گفت: طرح کمربندی یاسوج اصفهان، افتتاح بیمارستان نرگسی، ساخت بیمارستان بهمن و گازرسانی به همه روستاها تا پایان دولت از مهم ترین برنامه های سال جاری است.

حاجی زاده اظهار داشت: باید ار تمام توان برای رفع مشکلات در همه نقاط استان استفاده کرد و مشکلات آب شرب چهار شهر حومه غربی دهدشت، آب آشامیدنی روستای توت نده و دیشموک نیز باید تا پایان دولت مرتفع شود.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات در بخش آب و فاضلاب نیز باید شرکت آب و فاضلاب استان، وضعیت آبداران و تصفیه خانه را مشخص کند.

حاجی زاده بیان داشت: با انعقاد تفاهم نامه با برنامه و بودجه، طبق ماده 56، 200 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای که تنش آبی دارند اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول و دوم جاده پاتاوه - دهدشت تاپایان دولت

بهره برداری از فاز اول و دوم جاده پاتاوه - دهدشت تاپایان دولت