مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-19دانش

تولید انواع پنل های مشبک با هدف ارتقای کیفیت فضاهای زندگی در کشور


محققان پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با هدف ارتقای فضاهای زندگی از طریق طراحی و تولید عناصر و جزییات معماری و با استفاده از نیازها و تکنولوژی های روز دنیا، - اقدام به تولید انواع پنل های مشبک، اکسسوری، مبلمان شهری و قطعات بتنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجعفر امیریان، مدیرعامل یکی از شرکتهای مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با اشاره به سابقه تأسیس این شرکت از سال 1391، هدف از تشکیل این گروه را ارتقای کیفیت فضاهای زندگی از طریق طراحی و تولید عناصر و جزییات معماری با استفاده از نیازها و تکنولوژی های روز دنیا عنوان کرد و گفت: به همین منظور شرکت ما به مطالعه و بررسی مواد و مصالح مختلف و نقاط ضعف و قوت هریک از آن ها پرداخته که در نهایت بتن مسلح به الیاف شیشه (GFRC) را به عنوان مواد اولیه انتخاب کرده است.

امیریان، پایداری بالا، خصوصیات مکانیکی ویژه، شکل پذیری، کیفیت سطحی و بصری خوب، قیمت مناسب، در دسترس بودن مواد تشکیل دهنده شامل سیمان و سنگدانه و امکان تولید انبوه را از مزایای بتن GFRC برشمرد.

به گفته وی، این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله و بهره وری از دانش و توان فنی نیروهای جوان خود و با استفاده از روش های نوین روز دنیا پس از کسب مجوز فناوری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانسته اقدام به تولید محصولاتی ازجمله انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انواع پنل های مشبک با هدف ارتقای کیفیت فضاهای زندگی در کشور

تولید انواع پنل های مشبک با هدف ارتقای کیفیت فضاهای زندگی در کشور