مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-19فناوري

ویپاد؛ بانکی تمام دیجیتال


حضور در شعبه های شلوغ بانکی، مدیریت دشوار پرداخت های گروهی و طولانی بودن فرایند مدیریت حساب های مالی به صورت روزمره، زمان زیادی را از افراد می گیرد.

- نرم افزار ویپاد درواقع نوعی بانک دیجیتال (تحت پوشش و نظارت بانک پاسارگاد) است که ضمن فراهم‏آوردن امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی دیجیتال این بانک، زمینه را برای تسهیل تعاملات مالی میان افراد از طریق شماره تلفن همراه نیز فراهم می‏آورد.

برخی از ویژگی های نرم افزار بانکداری اجتماعی ویپاد از این قرار است: · افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد: کاربران گرامی می‏توانند با عضویت در ویپاد و طی‏کردن مراحل احراز هویت، کیف پول دیجیتال خود را به حساب دیجیتال بانک پاسارگاد ارتقا دهند و از شماره حساب دیجیتال و شماره شبای دیجیتال برای انجام تعاملات مالی برخوردار شوند.

· دریافت کارت بانکی دیجیتال بانک پاسارگاد: کاربران گرامی می‏توانند پس از طی مراحل احراز هویت و ارتقای کیف پول دیجیتال به حساب دیجیتال پاسارگاد و با ثبت درخواست صدور کارت بانکی دیجیتال پاسارگاد، از کارت بانکی دیجیتال پاسارگاد که در کلیه درگاه‏های اینترنتی قابل استفاده است، برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویپاد؛ بانکی تمام دیجیتال

ویپاد؛ بانکی تمام دیجیتال