مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-19فرهنگي

تقدیر از واقفین آثار هنری موزه هنر مصطفی(ص)


با راه اندازی موزه مجازی از آثار هنری هنرمندان از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، از 8 هنرمند واقف آثار هنری به این موزه تقدیر شد.

- با راه اندازی موزه مجازی از آثار هنری هنرمندان از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، از 8 هنرمند واقف آثار هنری به این موزه تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی علم (WSF) با همکاری بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) نشست تقدیر از 8 هنرمند واقف موزه هنر مصطفی(ص) را به همراه نمایشگاهی مجازی از آثار هنری اهدایی به موزه برگزار کرد و طی آن هنرمندان سرشناس و علاقمندان به هنر از کشورهای هند، آمریکا، ایتالیا، انگلیس، مجارستان، ایران و امارات در این رویداد مجازی حضور پیدا کردند.

در این نمایشگاه هنری مجازی آثار هنری اهدایی از هنرمندان سبک پرتره، امپرسیونیسم، منظره­ نگاری و خوشنویسان برجسته در زمینه خطاطی به زبان ­های عربی، اردو و انگلیسی به نمایش گذاشته شد.

یکی از آثار هنری نفیسی که به موزه هنر مصطفی(ص) اهدا شده است، تمثال امام جعفر صادق(ع)، دانشمند بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار نهضت علمی است.

این اثر متعلق به هنرمندی مسیحی بوده و نقاشی آن یک سال و نیم به طول انجامیده است.

به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع ­رسانی بنیاد مصطفی(ص)، یکی دیگر از آثار هنری برجسته اهداشده به موزه، نقاشی­ خطِ (ترکیبی از خطاطی و نقاشیِ رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از واقفین آثار هنری موزه هنر مصطفی(ص)

تقدیر از واقفین آثار هنری موزه هنر مصطفی(ص)