مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-19دانش

مبانی طراحی تمرینات اصلاحی در ناهنجاری های اسکلتی ـ عضلانی


انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «مبانی طراحی تمرینات اصلاحی در ناهنجاری های اسکلتی ـ عضلانی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار مبانی طراحی تمرینات اصلاحی در ناهنجاری های اسکلتی ـ عضلانی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کلیه حرکات، فعالیت ها و روش هایی که برای رفع ضعف های جسمانی و عضلانی و ارگانیکی و هماهنگی بکار می رود حرکات اصلاحی نامیده می شود.

حرکات اصلاحی یکی از شاخه های مهم و اساسی در تربیت بدنی محسوب می شود و توجه به آن از هر نظر یک ضرورت است که متاسفانه تاکنون در ایران در زمینه حرکات اصلاحی که مربوط به رفع و اصلاح ضعف های جسمانی کودکان و نوجوانان است، تحقیقات لازم بعمل نیامده و بطور دقیق نمی توان گفت که چند درصد کودکان و نوجوانان ایرانی به ضعف پا و ستون فقرات و دستگاه گردش خون و تنفس و قلب مبتلا هستند.

حرکات اصلاحی یکی از بخش های تربیت بدنی است که هدفش آن است که به کمک تمرین های بدنی از ناهنجاری های جسمانی پیشگیری و در صورت بروز ، آنها را اصلاح کند و همچنین تامین تندرستی، پر بار کردن ایام فراغت و لذت بخشیدن به زندگی انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی طراحی تمرینات اصلاحی در ناهنجاری های اسکلتی ـ عضلانی

مبانی طراحی تمرینات اصلاحی در ناهنجاری های اسکلتی ـ عضلانی