مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-19دانش

فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در سامانه رصد ثبت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست بررسی سامانه رصد فعالیت های ادارات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با حضور سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران .

- جمع آوری اطلاعات در سامانه رصد فعالیت های ادارات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حوزه های دانشجویی، رفاهی، مشاوره، شورای صنفی، کانون های دانشجویی و امور قرآنی در حال تکمیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست بررسی سامانه رصد فعالیت های ادارات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با حضور سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

این نشست به منظور بررسی سامانه الکترونیکی رصد فعالیت های فرهنگی و دانشجویی این معاونت و نقاط ضعف و قوت این سامانه و همچنین فرآیند تکمیل بخش های فنی آن برگزار شد.

در این نشست، نسرین ستوده مسئول واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، گزارش عملکرد جامعی از واحد آمار و فناوری اطلاعات این معاونت و همچنین نحوه فرآیند تکمیل سامانه رصد فعالیت های فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و نیز نحوه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در سامانه رصد ثبت می شود

فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در سامانه رصد ثبت می شود