مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19سياسي

روحانی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت


روحانی رییس جمهوری در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این فرمانده جانباز و متعهد، تمام زندگی خود را با اخلاص در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به خصوص در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سمت های مختلف، وقف پاسداری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و خدمت به میهن اسلامی کرد و کارنامه پرافتخاری به یادگار گذاشت.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این فرمانده جانباز و متعهد، تمام زندگی خود را با اخلاص در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به خصوص در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سمت های مختلف، وقف پاسداری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و خدمت به میهن اسلامی کرد و کارنامه پرافتخاری به یادگار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

روحانی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت