مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-19سياسي

123 نفر در انتخابات شوراهای قصرشیرین ثبت نام کردند


25 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و 98 نفر در انتخابات شورای اسلامی روستا این شهرستان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص انتخابات شورا و روستای شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: از ماه ها قبل مقدمات برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شروع شده و وزارت کشور متولی این امر است.

123 نفر برای انتخابات شوراهای قصرشیرین ثبت نام کردند وی با اشاره به روند ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر و روستا در شهرستان قصرشیرین، گفت: تعداد زیادی از همشهریان برای کاندیدا مراجعه کرده و الان کار بررسی صلاحیت و کار مقدماتی آن انجام شده و مشکلی خاصی نداریم.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: 27 نفر برای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که 2 نفر از آن ها انصراف داده و در مجموع 25 کاندیدا برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: 20 روستای شهرستان نیز واجد شرایط انتخابات شورای اسلامی روستاها هستند که 98 کاندیدا نیز در این 20 روستا ثبت نام کرده اند.

تاتار اشاره هم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری داشت و افزود: وظیفه همه است که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، مردم قصرشیرین در همه صحنه ها حماس ه خلق کرده که مطمئنا این بار هم در انتخابات پیش رو حماسه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

123 نفر در انتخابات شوراهای قصرشیرین ثبت نام کردند

123 نفر در انتخابات شوراهای قصرشیرین ثبت نام کردند