مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19بين الملل

فشارهای همه جانبه غرب به روسیه


تقایل غرب و روسیه هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد و روی کار آمدن بایدن به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا آن را به شدت تشدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غربی ها تحت تأثیر دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن هر از چند گاهی مساله ای قدیمی یا جدید را مطرح می کنند و به روسیه فشار می آورند.

از جمله موضوع هایی که غربی ها برای فشار بر روسیه استفاده می کنند بحران اوکراین و مساله حقوق بشر با تکیه بر مخالفان روسی و الکسی ناولنی رهبر مخالفان روسی است که در زندان به سر می برد.

بحران اوکراین و احتمال درگیری نظامی میان روسیه و ناتو فروکش نکرده اروپایی ها مساله جدیدی را علم کرده و از آن می خواهند علیه مسکو استفاده کنند.

در جدیدترین اقدام ضد روسی غربی ها،فرانسه و آلمان به همراه آمریکا نسبت به وضعیت سلامتی الکسی ناوالنی در زندان به روسیه هشدار دادند و همزمان کنشگران حامی این منتقد کرملین، خواستار برگزاری تظاهرات در تاریخ 21 آوریل (یک اردیبهشت) شدند.

پزشک ناوالنی، روز گذشته اعلام کرده بود که وضعیت سلامتی این مخالف دولت روسیه در اثر اعتصاب غذا به سرعت رو به وخامت است و ناوالنی با خطر مرگ روبرو است.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا هشدار داد که در صورت مرگ الکسی ناوالنی، این موضوع برای روسیه تبعات خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای همه جانبه غرب به روسیه

فشارهای همه جانبه غرب به روسیه