مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-19پزشكي

افزایش 10 برابری فوت ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در آذربایجان شرقی اعلام کرد: شمار فوتی های رورانه کرونا در استان از 20 نفر فراتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، عباسعلی درستی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تعداد بستری های کرونا در آذربایجان شرقی از حدود 400 نفر در اوایل امسال به یک هزار و 500 نفر افزایش یافته که نشان دهنده افزایش حدود چهار برابری است.

وی یادآوری کرد: اوایل سال جاری تعداد فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی نیز یکی دو نفر بود که وضعیت فعلی نشان دهنده افزایش 10 برابری این رقم است.

وی با بیان اینکه آمار کرونا در بخش ابتلا، بستری و فوتی در آذربایجان شرقی همچنان صعودی است، اضافه کرد: تعداد بستری های بد حال کرونایی استان به 130 نفر رسیده که فوق العاده خطرناک بوده و احتمال فوت این عزیزان بالاست.

درستی با اشاره به اینکه موارد جدید ابتلا به کووید 19 در استان نیز سیر صعودی دارد، گفت: اگر سهل انگاری و عادی انگاری بیماری ادامه یابد، در روزهای آینده با وضعیت به مراتب وحشتناک تری مواجه خواهیم بود و هر روز شماری از عزیزان مان را از دست خواهیم داد.

وی افزود: درمانی برای کرونا در کل دنیا موجود نیست و امیدی برای دسترسی همگانی به واکسن در کوتاه مدت وجود ندارد، لذا بهترین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری فوت ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی

افزایش 10 برابری فوت ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی