مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-19بين الملل

ترکیه هرگونه دخالت در صحنه سیاسی الجزایر را رد کرد


سفارت ترکیه در الجزایر با انتشار بیانیه ای، گزارش های رسانه ای مبنی بر تلاش آنکارا برای دخالت در صحنه سیاسی الجزایر را رد و تاکید کرد که آنچه در این خصوص گفته شده، - سفارت ترکیه در الجزایر با انتشار بیانیه ای، گزارش های رسانه ای مبنی بر تلاش آنکارا برای دخالت در صحنه سیاسی الجزایر را رد و تاکید کرد که آنچه در این خصوص گفته شده، ادعایی بی پایه و اساس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: ادعاهایی مبنی بر اینکه ترکیه در تلاش برای دخالت در صحنه سیاسی الجزایر است و به نفع عناصر معینی رفتار کرده است، حقیقت را بیان نمی کند.

این ادعاها تلاش می کند تا روابط بین دو کشور را از بین ببرد.

این بیانیه تاکید می کند، مشخص است که انتشاردهندگان این تبلیغات و شایعه های دروغین، عمق روابط برادرانه میان دو کشور را مد نظر قرار نمی دهند.

سفارت ترکیه از نهادهای خبری خواست تا منابع اطلاعاتی خود را مورد بررسی مجدد قرار دهند و هوشیاری بیشتری نسبت به انتشار اطلاعات ضد و نقیض و بی پایه و اساس نشان دهند.

پیشتر در گزارش های رسانه ای اعلام شده بود که در پی دیدارها میان نمایندگانی از مسئولان ترکیه ای و نمایندگانی از جنبش اپوزیسیون رشاد الجزایر، نشانه هایی از بحران میان الجزایر و ترکیه آشکار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه هرگونه دخالت در صحنه سیاسی الجزایر را رد کرد

ترکیه هرگونه دخالت در صحنه سیاسی الجزایر را رد کرد