مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-19اقتصادي

20 برابر شدن پلمب واحدهای متخلف در نظارت های کرونایی


رییس مرکز بهداشت استان قم از 20 برابر شدن پلمب واحدهای صنفی متخلّف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه برخی از این واحدها اقدام به فکّ پلمب می کنند.

- سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز گام پنجم طرح محله محور شهید سلیمانی مبتنی بر بیماریابی، رهگیری و واکسیناسیون عمومی اظهار کرد: حدود 11 هزار و 200 رهگیری در هفته اخیر و در طرح شهید سلیمانی در قم به انجام رسیده که 97 درصد این رهگیری ها، نمونه گیری از این افراد را به دنبال داشته است.

وی درباره فعالیت تیم های مراقبتی در این طرح نیز گفت: در هفته اخیر، 66 مورد مراقبت در منزل انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم سپس به آخرین آمار نظارت ها انجام شده در این طرح پرداخت و اذعان کرد: در هفته اخیر، حدود  3 هزار و 734 بازدید نظارتی بر اساس طرح شهید سلیمانی صورت گرفته که این بازدیدها، حدود یک هزار و 169 اخطار و همچنین 125 پلمب را به دنبال داشته، در حالی که تعداد پلمب ها در دو هفته قبل تنها 6 مورد بوده است.

محبی سپس به برخی مشکلات در مسیر نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت اشاره کرد و یادآور شد: برخی نهادها و دستگاه ها از ما گزارش می خواهند، در حالی که خودشان باید گزارش دهند و دانشگاه علوم پزشکی موظف به نظارت است، ضمن آن که در هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 برابر شدن پلمب واحدهای متخلف در نظارت های کرونایی

20 برابر شدن پلمب واحدهای متخلف در نظارت های کرونایی