مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19پزشكي

هرگونه مشکل تنفسی و گوارشی را کرونا فرض کنید


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه شرایط برای رسیدگی و درمان بیماران سرپایی فراهم شده است، گفت: مردم با هر علائم گوارشی و تنفسی باید حدس بزنند که بیماری کروناست مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با ، امروز در جمع خبرنگاران، از ایجاد بخش های بستری سرپایی در بیمارستان های البرز خبر داد و گفت: برای افرادی که نیاز به درمان های بیمارستانی و تزریقی دارند، اما می توانند به منزل برگردند، بخش های بستری موقت در بیمارستان ایجاد شده است.

این امر  از سویی کاهش بار بیمارستان هاست و از سوی دیگر روند بهبودی  بیماران در منزل با آرامش روحی بیشتر و  رسیدگی بهتر،  کوتاهتر و سریعتر خواهد بود.

وی ادامه داد: داروهای لازم برای بیماران سرپایی، داروها در دسترس داروخانه های منتخب، پزشکان بخش خصوصی و پزشکان مراکز بهداشتی قرار گرفته و راحت تر می توانند تجویز کنند  این کمک می کند که بیماران کمتر به سمت سیر پیشرفته بیماری وارد شوند و سریعتر بهبود  پیدا کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مردم با هر علائم گوارشی و تنفسی باید حدس بزنند که بیماری کروناست مگر آنکه خلاف آن ثابت شود، افزود: از شهروندان تقاضا دارم با کوچکترین علامت تنفسی و گوارشی به پزشک مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه مشکل تنفسی و گوارشی را کرونا فرض کنید

هرگونه مشکل تنفسی و گوارشی را کرونا فرض کنید