مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19اقتصادي

تولید 400 تن مرغ تنظیم بازار در گچساران


در این مدت تنظیم بازار بیش از400 تن مرغ دولتی به قیمت دولتی در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،لیلا عطا زاده اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای29 واحد تولیدی مرغ است که از این تعداد10واحد مرغداری  بنا به دلایل مختلفی اعم از نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک ها غیرفعال هستند.

  وی با بیان اینکه هم اکنون  19 واحد تولیدی مرغ  در این شهرستان فعال هستند، گفت: در این تعداد واحد پرورش مرغ با ظرفیت390هزار قطعه در هر دوره سه ماهه پرورش مرغ تولید شده است.

مدیرجهادکشاورزی گچساران با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 187 هزار و 922 قطعه جوجه در این19 واحد مرغداری پرورش داده شد، افزود: سال گذشته 2 هزار تن مرغ  تولید و روانه بازار مصرف شد.

عطازاده اذعان کرد: با توجه به مشکل امروز جامعه و کمبود مرغ در بازار خوشبختانه شهرستان گچساران با مشکل کمبود مرغ مواجه نشده است.

 وی ادامه داد: این کالای اساسی و پروتیینی همچنان  در بازار به وفور یافت و در دسترس شهروندان قرار دارد.

 مدیرجهادکشاورزی گچساران بیان کرد: در این مدت تنظیم بازار بیش از400 تن مرغ دولتی به قیمت 24 هزار و 900 تومان  در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 400 تن مرغ تنظیم بازار در گچساران

تولید 400 تن مرغ تنظیم بازار در گچساران