مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19ورزشي

همه چیز برای یک اتفاق خوب مهیا شده است


بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و همه چیز خوب پیش می رود تا بتوانم در رقابت های پارالمپیک مدال آوری کنم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و همه چیز خوب پیش می رود تا بتوانم در رقابت های پارالمپیک مدال آوری کنم.

شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، به تشریح آخرین وضعیت تمریناتش برای حضور در پارالمپیک توکیو پرداخت و گفت: تمرینات زمستانی خوبی را با قایق جدیدم پشت سر گذاشتم و از نظر استقامت و قدرت بدنی شرایط ایده آلی دارم.

وی تصریح کرد: از چهارم فروردین هم تمرینات سرعت را شروع کردم، اما هنوز بصورت رسمی وارد فاز رکوردگیری نشده ام و احتمالا با نظر سرمربی تیم از اواخر هفته رکوردگیری هایم شروع می شود.

بانوی ملی پوش پاراکانوی ایران افزود: مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده ام و خوشبختانه مشکلی هم نداشته ام، مرحله دوم را هم قرار است در دهه اول اردیبهشت دریافت کنم و اکنون هم از نظر جسمی و فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارم.

وی به در پیش بودن کاپ جهانی مجارستان هم اشاره کرد و گفت: دومین و آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک قرار است از 18 اردیبهشت در کشور مجارستان برگزار شود که علاوه بر من، دو نفر از ملی پوشان آقا هم که در دوره قبل موفق به کسب سهمیه نشده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز برای یک اتفاق خوب مهیا شده است

همه چیز برای یک اتفاق خوب مهیا شده است