مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-19پزشكي

کرونا؛ بی رحم تر از همیشه در مازندران


با اضافه شدن 351 بیمار جدید کرونایی به جمع بیماران مازندران، تعداد افراد بستری مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به کرونا در این استان به 1644 نفر رسید، - موضوعی که اگر با نظر پزشکان مبنی بر اینکه هفته سخت تری را در انتظار داریم محقق شود، به نظر می رسد این استان باید خود را برای شرایط سخت تری همچون راه اندازی بیمارستان های صحرایی و استفاده از مراکز خصوصی و غیره آماده کند.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد که، در 24 ساعت گذشته تعداد 283 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد 275 نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 1319 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد 226 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه قرار دارند.

در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز، اوضاع بحرانی است، بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، با بستری شدند 68 بیمار جدید، شیوع کرونا در این شهرستان روند افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ بی رحم تر از همیشه در مازندران

کرونا؛ بی رحم تر از همیشه در مازندران