مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19پزشكي

پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف/ سلامت مردم اولویت نخست ستاد کروناست


فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه به مدت یک هفته با تذکر به معدود صنوف متخلف مماشات صورت گرفته است، گفت: دیگر مماشات کافی است و قطعا واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مماشات و تذکر به دقیق در شهرستان اجرایی شده و به صورت مرتب گزارشات آن به ستاد شهرستانی کرونا ارائه شود.

* رعایت 80 درصدی پروتکل ها در سطح شهر/ لزوم برخورد مستقیم ادارات با تخلفات بهداشتی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در حال حاضر درصد رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و رعایت فاصله اجتماعی در سطح شهرستان بین 70 درصد تا 80 درصد است، اظهار کرد: برای آنکه بتوانیم ویروس جهش یافته کرونا را کنترل کنیم نیازمند رعایت حداقل 90 درصدی تا 95 درصدی هستیم.

فرهاد بدیعی با انتقاد از مماشات بیش از اندازه با اصناف متخلف و عدم پلمب برخی فعالان حوزه بازار که چندین روز متوالی مشغول تخلف هستند، افزود: از دستور ویژه فرماندار برای برخورد جدی و پلمب تمامی صنوف متخلف تشکر می کنیم زیرا نباید در حوزه سلامت مردم تعلل و اهمال کرد.

وی با بیان اینکه ادارات نباید برای رعایت پروتکل ها و نظارت بر زیرمجموعه خود منتظر شبکه بهداشت و درمان باشند، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف/ سلامت مردم اولویت نخست ستاد کروناست

پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف/ سلامت مردم اولویت نخست ستاد کروناست