مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-19بين الملل

حادثه نطنز روند مذاکرات را دشوار کرد / باید منتظر رفع تحریم ها باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا معیری درباره مذاکرات وین برای رفع تحریم ها گفت: آنچه مسلم بوده و باید نسبت به آن توجه داشت، این است که آمریکا در دوره ای به شکل یکجانبه ای از برجام خارج شد در حالی که ایران براساس حداقل 15 گزارش آژانس بین المللی .

- معیری سفیر پیشین ایران در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو با بیان اینکه حادثه نطنز نتوانست موجب شکست رایزنی ها و توقف گفتگو ها شود، گفت: در آینده ای نه چندان دور باید منتظر رفع تحریم ها علیه ملت ایران و بازگشت آمریکا به برجام باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا معیری درباره مذاکرات وین برای رفع تحریم ها گفت: آنچه مسلم بوده و باید نسبت به آن توجه داشت، این است که آمریکا در دوره ای به شکل یکجانبه ای از برجام خارج شد در حالی که ایران براساس حداقل 15 گزارش آژانس بین المللی به تعهداتش در برجام عمل کرده بود.

وی با بیان اینکه اقدامات ایران برای کاهش تعهدات نیز مبتنی بر توافق هسته ای بوده است، اظهار داشت: جو بایدن در ایام رقابت های انتخاباتی اعلام کرده بود که درصدد بازگشت آمریکا به برجام است.

اگر آمریکایی ها واقعا صادق باشند و می خواهند به برجام برگردند، باید تحریم ها را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه نطنز روند مذاکرات را دشوار کرد / باید منتظر رفع تحریم ها باشیم

حادثه نطنز روند مذاکرات را دشوار کرد / باید منتظر رفع تحریم ها باشیم