مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-19سياسي

انقلاب اسلامی نسخه ای تعالی بخش برای زندگی بشر است


فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی را نسخه ای برای اداره زندگی بشر دانست و تصریح کرد: بشر در انقلاب اسلامی یک مسیری را طی می کند تا به نقطه ای مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی بازوند یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروزه در یک جنگ بین دو مکتب و دو رویکرد قرار داریم، عنوان کرد: این جنگ میان مکتبی که غربی ها پرچمدار آن می باشند و مدعی اداره بشر را دارند و دیگری مکتب انقلاب اسلامی است.

وی با عنوان اینکه نسخه غربی ها در نظام های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خودشان جاری و در حال اجرا می باشد، افزود: آنان با نسخه خود و به دنبال نهادهای بین المللی و فشارهای مختلفی که می آورند به دنبال جاری ساختن این نسخه به کل دنیا هستند.

فرمانده سپاه بابلسر انقلاب اسلامی را نسخه ای برای اداره بشر دانست و تصریح کرد: بشر در انقلاب اسلامی یک مسیری را طی می کند تا به نقطه ای مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی میان انقلاب اسلامی و نسخه غربی شکل گرفته است، عنوان کرد: دین با اقتصاد مقاومتی در مقابل اقتصاد توسعه ای غرب ایستاده است دین نسخه مردم سالاری دینی را اجرا کرد و غرب نسخه دموکراسی با تعاریف خود را اجرا کرد که نتایج آن مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نسخه ای تعالی بخش برای زندگی بشر است

انقلاب اسلامی نسخه ای تعالی بخش برای زندگی بشر است