مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-19اقتصادي

کاهش 60 هزار مراجعه کننده به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد خدایی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی گفت: این طرح موجب کاهش مراجعات و ترددها، صرفه جویی در وقت بیمه شدگان، - معاون اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه بیمه سبب کاهش 60 هزار مراجعه کننده به کارگزاری ها و شعب بیمه تامین اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد خدایی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی گفت: این طرح موجب کاهش مراجعات و ترددها، صرفه جویی در وقت بیمه شدگان، رفاه حال و سلامتی مراجعان به خصوص در زمان شیوع کرونا شده است.

وی افزود: از آغاز طرح حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی از اسفند 99 برای مراجعه به تمامی مراکز ملکی سازمان و نیز تمامی مراکز طرف قرارداد که تقریباً همه آن ها به نسخه الکترونیک پیوسته اند، به دفترچه درمانی نیاز نبوده و تنها با ارائه کدملی بیمه شده ها از خدمات بهره مند می شوند.

معاون اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در طول سال 99 بالغ بر 60 میلیون نسخه الکترونیک در مراکز درمان ملکی سازمان تامین اجتماعی صادر شده است گفت: در همین مدت 25 میلیون نسخه الکترونیک نیز در مراکز درمان غیر ملکی (پزشکان طرف قرارداد سازمان) نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 هزار مراجعه کننده به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه

کاهش 60 هزار مراجعه کننده به کارگزاری ها با حذف دفترچه بیمه