مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-18اجتماعي

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان خبر داد.

مهناز فتاحی در اولین جلسه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی برند کانون پرورشی است، افزود: فراخوان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با شعار آینده ساختنی است و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) منتشر شده است.

فتاحی با بیان اینکه باید برای حضور حداکثری کودکان و نوجوانان در مرحله استانی جشنواره قصه گویی تلاش کنیم، گفت: کودکان و نوجوانان بدانند حضور در این جشنواره برای بازنده یا برنده شدن نیست، بلکه همه هدف و سعی ما این است که بتوانیم در فضای رخوت و ناامیدی امروز که در اثر بیماری کروناویروس پدید آمده، در بچه ها شور و نشاط ایجاد کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به دست اندرکاران مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در استان کرمانشاه توصیه کرد: ضمن توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه