مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-18حوادث

توقیف کامیون های مرغ قاچاق در ابرکوه و اردکان


نیروی انتظامی استان یزد طی روزهای اخیر موفق به کشف و توقیف 21 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق در جریان بازرسی از هشت کامیون در محورهای ابرکوه و اردکان شدند.

- ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد طی روزهای اخیر موفق به کشف و توقیف 21 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق در جریان بازرسی از هشت کامیون در محورهای ابرکوه و اردکان شدند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان در مورد کشف 20 هزار قطعه مرغ زنده فاقدمجوز در بازرسی از هفت دستگاه کامیون در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از خروج بدون دام و طیور، ماموران کلانتری مرکز شهرستان ابرکوه، هنگام گشت زنی در سطح شهر به هفت دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون های مذکور 20 هزار قطعه مرغ زنده که بدون مجوز بهداشتی و به صورت غیرمجاز به مقصد شهرهای جنوبی در حال حمل بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که برابر دستور قضایی، مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با خروج بدون مجوز و جلوگیری از قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون های مرغ قاچاق در ابرکوه و اردکان

توقیف کامیون های مرغ قاچاق در ابرکوه و اردکان