مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-18سياسي

شورای وحدت استان مرکزی آغاز به کار کرد


در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا شورای وحدت استان مرکزی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا شورای وحدت استان مرکزی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مراسم اعضای شورای مرکزی ستاد انتخابات 1400 با عنوان ستاد 110 شورای وحدت استان مرکزی با دریافت احکام خود، فعالیت خود را آغاز کردند.

در این نشست حجت الاسلام عادل خجسته پور به عنوان رییس شورای وحدت استان مرکزی، رضا عزیزابادی به عنوان نائب رییس شورای وحدت،  محمد قزوینی به عنوان نماینده حزب و دبیر شورای وحدت،  ابوالفضل فخرالااسلام  به عنوان سخنگو، حجت اله شایان پور به عنوان مشاور سیاسی شورای وحدت، مبین جلیلی به عنوان رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی و احمدرضا فتح آبادی به عنوان مسئول کمیته اجرایی شورای وحدت منصوب شدند.

رییس شورای وحدت استان مرکزی در این آیین گفت: شورای وحدت به دنبال تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، چرا که این حضور پشتوانه ای برای نظام و رهبری است.

 حجت الاسلام عادل خجسته پور افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای حفظ نشان شرکت در انتخابات است و رسانه ها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت استان مرکزی آغاز به کار کرد

شورای وحدت استان مرکزی آغاز به کار کرد