مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-18اقتصادي

نظارت ویژه بر بازار روغن/درج قیمت بر روی کالاهای اساسی اجباری است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت ویژه بر روند توزیع روغن جامد در اردبیل خبر داد و گفت: در قیمت بر روی کالاهای اساسی اجباری بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل بر تشدید نظارت بر بازار روغن جامد در روزهای آینده در استان تاکید و اظهار کرد: به هیچ وجه در روزهای آینده اجازه نخواهیم داد تا صف های مشابه مرغ برای روغن جامد نیز شکل بگیرد چرا که سهمیه روغن جامد استان ابلاغ شده و بعد از ماه مبارک رمضان به تدریج در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد تا نسبت به عرضه آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه این سازمان نظارت بر عرضه صحیح مایحتاج مردم و جلوگیری از سودجویی های احتمالی است که در این زمینه تلاش کردیم تا با همراهی ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی را در بازار تأمین و از ورود دلالان و سودجویان جلوگیری کنیم.

صادقی از مردم خواست تا هرگونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات صنفی را از طریق سامانه 124 اعلام کنند که همکاران ما قطعاً به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی ترتیب اثر داده و برخورد جدی را با صنوف متخلف انجام می دهند.

درج قیمت بر روی کالاهای اساسی اجباری است رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از رسیدگی به تخلفات بیش از 55 هزار واحد صنفی فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر بازار روغن/درج قیمت بر روی کالاهای اساسی اجباری است

نظارت ویژه بر بازار روغن/درج قیمت بر روی کالاهای اساسی اجباری است