مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-18اقتصادي

بحران آب در مهریز جدی است/300 روستا با تانکر آبرسانی می شود


فرماندار مهریز با اشاره به ضرورت مشارکت اقشار مختلف برای مدیریت منابع آبی در این شهرستان، گفت: بحران آب و خشکسالی اساسی ترین مشکل در این شهرستان است.

- رضا زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها در سال گذشته که باعث پایین رفتند سطح آبهای زیر زمینی و  دبی چاهای  شده است.

  وی افزود: انجام ساخت و سازهای بی رویه در مهریز قطعاً مصرف آب شرب در این شهرستان را نسبت به سالهای گذشته افزایش داده  که مدیریت آن در گرو همراهی و همکاری مستمر شهروندان است.

فرماندار مهریز در ادامه با اشاره به این که در این شهرستان 300 آبادی و روستا با تانکر آبرسانی می شود، گفت: به منظور مدیریت صحیح منابع آبی در شهرستان مهریز با تشکیل ستاد بحران مقرر شد چاه هایی که از مدار خارج شدند به چرخه اصلی خود بازگردانده شود.

زارع زاده تصریح کرد: چاهایی که امکان استفاده برای آب آشامیدنی را ندارد برای فضای سبز استفاده و چاهای که امکان استفاده آب شرب را دارند بعد از مراحل کلر زنی با لوله کشی به منازلی که داری مشکل آب هستند هدایت می شود.

وی عنوان کرد: ادارات و دهیاری های شهرستان مهریز موظفند هرگونه وسایل مورد نیاز اداره آب و فاضلاب شهرستان مهریز را برای رفع بحران آب شهر و روستا تأمین و همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب در مهریز جدی است/300 روستا با تانکر آبرسانی می شود

بحران آب در مهریز جدی است/300 روستا با تانکر آبرسانی می شود