مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-18اقتصادي

پلمب 47 واحدصنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در خمین


فرمانده انتظامی شهرستان خمین از اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح نظارتی بر واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون 47 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح استان و شهرستان، تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان خمین از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با مشارکت اداره صنعت معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح مأموران عمل کننده از واحدهای صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد و ضمن صدور 72 مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی متخلف، 47 واحد صنفی متخلف که قبلاً اخطار دریافت کرده بودند، پلمب شدند.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان صنوف تذکرات و آموزش های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مأموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود که نسبت به تذکرات و آموزش های ارائه شده بی توجه بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب اصناف و تعطیلی گروه های شغلی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد و از تمامی شهروندان خواهشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 47 واحدصنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در خمین

پلمب 47 واحدصنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی در خمین