مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:302021-04-18سياسي

اینها رسانه نیستند، بولتن اند !


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه ها در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد که رسانه ها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.

- رسانه هایی که با جریان یک طرفه فعالیت می کنند همان بولتن و بروشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی معاونت مطبوعتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی - معاون مطبوعاتی - درباره نقش رسانه ها در حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات رییس جمهوری پیش رو با بیان اینکه در صورت نبودن بسترِ رسانه، مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمی شوند، گفت: رسانه ها در زمینه حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی را بر عهده دارند.

او با اشاره به کارکرد تبیینی رسانه ها در انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گروی نقش آفرینی در انتخابات است.

خدادی وظیفه رسانه ها را منطبق سازی اطلاعات با واقعیات دانست و اضافه کرد: رسانه ها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی، باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانه ها را اطلاع رسانی به مردم در مسیر انتخاب صحیح دانست و گفت: رسانه ها به جای پرداختن به اسامی باید به تبیین برنامه ها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینها رسانه نیستند، بولتن اند !

اینها رسانه نیستند، بولتن اند !